در هر فهرست، عکس‌ها، توضیحات منطقه، و نمای کلی خانه‌های برای فروش در استانبول را خواهید دید. در صورت امکان، ما همچنین پلان های طبقه و مکان های نقشه را نمایش می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر ملک، با مدیران فروش ما تماس بگیرید، یک بازدید ترتیب دهید یا اطلاعات بیشتری را از طریق ایمیل درخواست کنید.

ما بسیار مفتخریم که هر بار قیمت های صحیح را در وب سایت خود داریم. ممکن است ببینید بالاخره چه زمانی قیمت های فروش به روز شد. اگر به دنبال آپارتمان، خانه، زمین یا ملک تجاری در استانبول هستید، می توانید با استفاده از اتاق خواب، نوع و موقعیت مکانی با گزینه های معیار قیمت، جستجوی خود را اصلاح کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از ویژگی های فیلتر برای یافتن املاک و مستغلات مقرون به صرفه در استانبول استفاده کنید. همچنین یک دکمه پالایش قیمت برای فیلتر کردن قیمت املاک در استانبول وجود دارد.
دلایل زیادی برای خرید ملک در استانبول وجود دارد، اما یک عامل مهم قیمت پایین هر متر مربع است که خریداران را قادر می‌سازد خانه‌های بزرگ‌تری پیدا کنند که برای زندگی در تمام طول سال مناسب است. قیمت املاک در استانبول خریداران و سرمایه گذاران بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. قیمت خانه در مقایسه با سایر مناطق در سراسر ترکیه بسیار مقرون به صرفه تر است. انتظار می رود قیمت خانه در استانبول در طول سال ها بسته به تقاضای رو به رشد افزایش یابد. پس اکنون زمان مناسبی برای خرید آپارتمان یا ویلا در استانبول است.
به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات محلی استانبول ما یک ملک ارزان قیمت با کیفیت بالا برای فروش در استانبول داریم. ما به شما خانه ها و آپارتمان های ارزان برای فروش در استانبول را پیشنهاد می کنیم.